Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ATE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa MAPCO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SWAG Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) VALEO
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61155X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61155X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20.64
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,53
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61154X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61154X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20.64
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  2x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  0,51
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
1351
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
1351
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE/BENDIX
Długość 2 [mm]:  114,9
Rozmiar gwintu 1:  4x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,22
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41269
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41269
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
System hamulcowy:  ATE
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20.64
Długość 2 [mm]:  124,7
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,605
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze