Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ATE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa MAPCO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SWAG Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 65KM, 48kW, olej napędowy (2009.01 - obecnie) VALEO
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM585
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM585
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,25
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Ate
System hamulcowy:  ATE
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1217
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1217
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,21
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bosch
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1142
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1142
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,26
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bosch
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1224
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1224
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,22
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
417,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze