Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05)

Pompa hamulcowa A.B.S. Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) FERODO
Pompa hamulcowa KAWE Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Rover 45 I sedan (RT) 2.0 V6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.02 - 2005.05) TRW
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1556
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1556
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Materiał:  Aluminium
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1049
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1049
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze