Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) HELLA
Pompa hamulcowa NK Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) NK
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Saab 900 II 2.0 i liftback 131KM, 96kW, benzyna (1994.08 - 1998.02) TRW
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200069
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200069
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  WITH ABS
Średnica [mm]:  24
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze