Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 184KM, 135kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRW
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
824778
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824778
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Średnica [mm]:  23,81
Ciężar netto [kg]:  0,64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze