Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DJ PARTS do Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12)

Pompa hamulcowa METELLI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) METELLI
Pompa hamulcowa VIKA Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) VIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FTE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) FTE
Pompa hamulcowa JP GROUP Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAWE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) MAPCO
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) VAICO
Producent:DJ PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM1187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
AM1187
Otwór - śr. 1 [mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze