Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie)

Pompa hamulcowa METELLI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.0 TSI Kombi 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) VIKA
Producent:CIFAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-1216
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-1216
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-1250
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-1250
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-1251
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-1251
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,40
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze