Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ASHIKA Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TRW
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 054 376
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 054 376
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
276,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 054 366
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 054 366
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Do 100 dni na zwrot
410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 054 379
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 054 379
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 054 382
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 054 382
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
556,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze