Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04)

Pompa hamulcowa ATE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) ATE
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) VEMO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1027
Otwór o śr[mm]:  25,4
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze