Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ABE
Pompa hamulcowa ATE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa REMSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VIKA
Producent:GIRLING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4005480
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005480
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4007645
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007645
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Średnica [mm]:  23,8
Ograniczenia producenta:  ATE
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4005125
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005125
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze