Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ABE
Pompa hamulcowa ATE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa REMSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VIKA
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1801
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1801
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (6)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1093
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1093
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1835
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1835
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  20,64
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze