Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ABE
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NK
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VIKA
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1116
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1116
Otwór o śr[mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Dla numeru artykułu:  1116
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1172
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1172
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  1172
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1834
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze