Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ERT
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) VIKA
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41427
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41427
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Ciężar [kg]:  0,58
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,686
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41410
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41410
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41449
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41449
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,22
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  0,655
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41497
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41497
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,64
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze