Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN do Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF V (1K1) 3.2 R32 4motion liftback 250KM, 184kW, benzyna (2005.11 - 2008.11) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
103222
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
103222
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  23,81
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  0,625
Do 100 dni na zwrot
587,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
106953
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
106953
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,580
Dla numeru OE:  1K1 614 019 F
Do 100 dni na zwrot
614,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze