Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2012.11) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41427
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41427
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Ciężar [kg]:  0,58
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,686
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41410
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41410
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41449
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41449
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,22
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  0,655
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41903
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41903
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.8
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  134,9
Rozmiar gwintu 1:  2x M12X1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,63
Do 100 dni na zwrot
412,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze