Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORSEHUNG do Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 1.4 TSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VIKA
Producent:BORSEHUNG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B15999
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B15999
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B11385
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B11385
Jednostka:
szt
Masa [g]:  3575
Do 100 dni na zwrot
683,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B11384
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B11384
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
738,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B15997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B15997
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  M 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze