Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat sedan 90KM, 66kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) VIKA
Producent:FERODO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM585
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM585
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,25
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Ate
System hamulcowy:  ATE
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM570
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM570
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,03
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Ate
System hamulcowy:  ATE
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1014
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1014
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze