Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) CIFAM
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) METELLI
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B1 (32) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1978.01 - 1980.07) VIKA
Producent:CIFAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-041
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-040
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze