Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B2 (32B) 1.8 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1988.03) VIKA
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H20991.0.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H20991.0.2
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  36
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  195,8
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
531,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze