Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju CORTECO do Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07)

Pompa oleju PIERBURG Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) PIERBURG
Pompa oleju TOPRAN Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) VAICO
Pompa oleju CORTECO Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) CORTECO
Pompa oleju ABAKUS Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) AISIN
Pompa oleju AUTLOG Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) AUTLOG
Pompa oleju AUTOMEGA Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) AUTOMEGA
Pompa oleju BGA Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) BGA
Pompa oleju BORSEHUNG Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) BORSEHUNG
Pompa oleju ET ENGINETEAM Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju GK Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) GK
Pompa oleju HEPU Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) HEPU
Pompa oleju JP GROUP Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) JP GROUP
Pompa oleju JPN Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) JPN
Pompa oleju KRAFT AUTOMOTIVE Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju MAXGEAR Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) METZGER
Pompa oleju NTY Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) NTY
Pompa oleju OEM Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) OEM
Pompa oleju QUINTON HAZELL Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SWAG Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) TRISCAN
Pompa oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa oleju VEMA Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) VEMA
Pompa oleju VIKA Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.11 - 2002.07) VIKA
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12010739B
dostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12010739B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  48
Wysokość 1 [mm]:  10
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  034115137A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze