Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju MAGNETI MARELLI do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06)

Pompa oleju BORSEHUNG Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BORSEHUNG
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju ASHIKA Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ASHIKA
Pompa oleju BGA Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FRECCIA Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) FRECCIA
Pompa oleju JAPANPARTS Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JAPKO
Pompa oleju TOPRAN Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TOPRAN
Pompa oleju VIKA Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) VIKA
Producent:MAGNETI MARELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
351516000054
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
351516000054
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze