Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju OEM do Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06)

Pompa oleju AJUSA Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) AJUSA
Pompa oleju CORTECO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) CORTECO
Pompa oleju GOETZE Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) GOETZE
Pompa oleju JPN Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) JPN
Pompa oleju OEM Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) OEM
Pompa oleju PAYEN Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) PAYEN
Pompa oleju SOG Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1990.08 - 1992.06) SOG
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD343566
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
MD343566
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  28
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze