Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju TOPRAN do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06)

Pompa oleju FAI AUTOPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FRECCIA
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju SASIC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SASIC
Pompa oleju SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) TOPRAN
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
720 158
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
720 158
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze