Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju PIERBURG do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09)

Pompa oleju PIERBURG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) PIERBURG
Pompa oleju TOPRAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) VAICO
Pompa oleju AISIN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) AISIN
Pompa oleju AUTLOG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) AUTLOG
Pompa oleju BGA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) BGA
Pompa oleju BORSEHUNG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) BORSEHUNG
Pompa oleju ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju GK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) GK
Pompa oleju HEPU Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) HEPU
Pompa oleju JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) JP GROUP
Pompa oleju JPN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) JPN
Pompa oleju KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) MASTER-SPORT
Pompa oleju MAXGEAR Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) METZGER
Pompa oleju NTY Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) NTY
Pompa oleju QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) SASIC
Pompa oleju SWAG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) SWAG
Pompa oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa oleju VEMA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) VEMA
Pompa oleju VIKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (2000.08 - 2004.09) VIKA
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0)
Kod produktu:
7.07919.01.0
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.07919.01.0
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Ilość zębów:  31
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze