Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ABAKUS do Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) VAICO
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MAXGEAR
Pompa oleju TOPRAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TOPRAN
Pompa oleju ABAKUS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) GK
Pompa oleju HART Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) HART
Pompa oleju HEPU Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) JAPKO
Pompa oleju JP GROUP Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) JP GROUP
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) METZGER
Pompa oleju NE Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) NE
Pompa oleju NTY Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) NTY
Pompa oleju PIERBURG Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) PIERBURG
Pompa oleju SASIC Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TRISCAN
Pompa oleju VEMA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) VEMA
Pompa oleju VIKA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) VIKA
Producent:ABAKUS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
102-00-037
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
102-00-037
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurą wlotową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z blokadą przechyłu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze