Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju BG AUTOMOTIVE LTD. BGA do Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11)

Pompa oleju TOPRAN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) VAICO
Pompa oleju AISIN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju GK Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) GK
Pompa oleju HEPU Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) MAPCO
Pompa oleju MASTER-SPORT Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) MASTER-SPORT
Pompa oleju MAXGEAR Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) METZGER
Pompa oleju NE Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) NE
Pompa oleju OEM Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) OEM
Pompa oleju PIERBURG Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) VIKA
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LP1036
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
LP1036
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze