Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe MAXGEAR do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05)

Przeguby napędowe FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) FEBI BILSTEIN
Przeguby napędowe FEBEST Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) FEBEST
Przeguby napędowe MAXGEAR Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) MAXGEAR
Przeguby napędowe BUGIAD Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) BUGIAD
Przeguby napędowe CIFAM Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) CIFAM
Przeguby napędowe DENCKERMANN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) DENCKERMANN
Przeguby napędowe ERA BENELUX Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) ERA BENELUX
Przeguby napędowe JP GROUP Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) JP GROUP
Przeguby napędowe LPR Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) LPR
Przeguby napędowe LÖBRO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) LÖBRO
Przeguby napędowe METELLI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) METELLI
Przeguby napędowe MEYLE Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) MEYLE
Przeguby napędowe NK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) NK
Przeguby napędowe NTY Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) NTY
Przeguby napędowe OPTIMAL Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) OPTIMAL
Przeguby napędowe PASCAL Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) PASCAL
Przeguby napędowe SAMKO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) SAMKO
Przeguby napędowe SKF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) SKF
Przeguby napędowe SNR Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) SNR
Przeguby napędowe SPIDAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) SPIDAN
Przeguby napędowe SWAG Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) SWAG
Przeguby napędowe TRISCAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) TRISCAN
Przeguby napędowe VAICO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) VAICO
Przeguby napędowe VIKA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro Kombi 300KM, 220kW, benzyna (2011.05 - 2012.05) VIKA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
49-1647
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
49-1647
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Otwór o śr[mm]:  10,5
Rodzaj przegubu:  Połączenie statywu trójnożnego
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału:  34
Ilość otworów wiertniczych:  6
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica otworu [mm]:  104
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze