Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe GENERAL RICAMBI do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01)

Przeguby napędowe AUTOMEGA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) AUTOMEGA
Przeguby napędowe BGA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) BGA
Przeguby napędowe BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) BORG & BECK
Przeguby napędowe CEVAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) CEVAM
Przeguby napędowe CIFAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) CIFAM
Przeguby napędowe COMLINE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) COMLINE
Przeguby napędowe DENCKERMANN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) DENCKERMANN
Przeguby napędowe DR!VE+ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) DR!VE+
Przeguby napędowe DYS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) DYS
Przeguby napędowe ERA BENELUX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) ERA BENELUX
Przeguby napędowe EURO DRIVESHAFTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) EURO DRIVESHAFTS
Przeguby napędowe FAG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) FAG
Przeguby napędowe FRECCIA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) FRECCIA
Przeguby napędowe GENERAL RICAMBI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przeguby napędowe GSP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) GSP
Przeguby napędowe HART Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) HART
Przeguby napędowe IPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) IPARTS
Przeguby napędowe JP GROUP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) JP GROUP
Przeguby napędowe KAMOKA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) KAMOKA
Przeguby napędowe LPR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) LPR
Przeguby napędowe LÖBRO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) LÖBRO
Przeguby napędowe MAGNETI MARELLI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) MAGNETI MARELLI
Przeguby napędowe MAPCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) MAPCO
Przeguby napędowe MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) MASTER-SPORT GERMANY
Przeguby napędowe MAXGEAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) MAXGEAR
Przeguby napędowe METALCAUCHO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) METALCAUCHO
Przeguby napędowe METELLI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) METELLI
Przeguby napędowe METZGER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) METZGER
Przeguby napędowe MEYLE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) MEYLE
Przeguby napędowe NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) NK
Przeguby napędowe OPTIMAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) OPTIMAL
Przeguby napędowe PASCAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) PASCAL
Przeguby napędowe PROTECHNIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) PROTECHNIC
Przeguby napędowe SAMKO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) SAMKO
Przeguby napędowe SBS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) SBS
Przeguby napędowe SKF Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) SKF
Przeguby napędowe SPIDAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) SPIDAN
Przeguby napędowe TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) TRISCAN
Przeguby napędowe VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FO1020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO1020
Lokalizacja w aucie:  Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  22
Średnica [mm]:  81
Gwint zewn. [mm]:  M22x1.5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56,5
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FO1020K
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO1020K
Lokalizacja w aucie:  Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  22
Średnica [mm]:  81
Gwint zewn. [mm]:  M22x1.5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze