Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe HART do Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Przeguby napędowe BORG & BECK Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BORG & BECK
Przeguby napędowe DJ PARTS Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DJ PARTS
Przeguby napędowe DRIVE + Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DRIVE +
Przeguby napędowe ERA BENELUX Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ERA BENELUX
Przeguby napędowe HART Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) HART
Przeguby napędowe MAGNETI MARELLI Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Przeguby napędowe OPTIMAL Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Przeguby napędowe SKF Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SKF
Przeguby napędowe VAICO Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
418 477
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
418 477
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przeguby napędowe

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze