Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe IPD do Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02)

Przeguby napędowe BORG & BECK Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) BORG & BECK
Przeguby napędowe CIFAM Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) CIFAM
Przeguby napędowe DENCKERMANN Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) DENCKERMANN
Przeguby napędowe DR!VE+ Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) DR!VE+
Przeguby napędowe ERA BENELUX Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) ERA BENELUX
Przeguby napędowe EURO DRIVESHAFTS Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) EURO DRIVESHAFTS
Przeguby napędowe FAG Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) FAG
Przeguby napędowe GENERAL RICAMBI Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Przeguby napędowe GSP Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) GSP
Przeguby napędowe HART Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) HART
Przeguby napędowe IPD Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) IPD
Przeguby napędowe LPR Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) LPR
Przeguby napędowe LÖBRO Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) LÖBRO
Przeguby napędowe MAPCO Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) MAPCO
Przeguby napędowe MAXGEAR Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) MAXGEAR
Przeguby napędowe METELLI Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) METELLI
Przeguby napędowe MEYLE Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) MEYLE
Przeguby napędowe NK Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) NK
Przeguby napędowe OPTIMAL Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) OPTIMAL
Przeguby napędowe PASCAL Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) PASCAL
Przeguby napędowe PROTECHNIC Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) PROTECHNIC
Przeguby napędowe SAMKO Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) SAMKO
Przeguby napędowe SBS Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) SBS
Przeguby napędowe SKF Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) SKF
Przeguby napędowe SPIDAN Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) SPIDAN
Przeguby napędowe TRISCAN Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) TRISCAN
Przeguby napędowe VAICO Saab 900 II coupe 2.5 -24 V6 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1993.12 - 1998.02) VAICO
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31-2503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
31-2503
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  25
Ilość zębów obręczy ABS:  29
Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  52
Średnica zewnętrzna [mm]:  90
Skrawanie:  Bez rowka w wewnętrznym elemencie
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze