Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe GSP do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przeguby napędowe LÖBRO Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LÖBRO
Przeguby napędowe FEBI BILSTEIN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przeguby napędowe KAMOKA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) KAMOKA
Przeguby napędowe METELLI Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) METELLI
Przeguby napędowe NTY Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) NTY
Przeguby napędowe SNR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SNR
Przeguby napędowe SPIDAN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SPIDAN
Przeguby napędowe CIFAM Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) CIFAM
Przeguby napędowe FAST Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FAST
Przeguby napędowe GSP Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) GSP
Przeguby napędowe HART Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) HART
Przeguby napędowe IPARTS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) IPARTS
Przeguby napędowe MASTER-SPORT GERMANY Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Przeguby napędowe METZGER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) METZGER
Przeguby napędowe MEYLE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MEYLE
Przeguby napędowe NK Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) NK
Przeguby napędowe OPTIMAL Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) OPTIMAL
Przeguby napędowe SWAG Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SWAG
Przeguby napędowe TRISCAN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TRISCAN
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
4.5 (28 ocen)
Kod produktu:
803101
dostępny
4.5 (28 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
803101
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  105
Wymiar gwintu:  M16X1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
Techniczny numer informacyjny:  Original design
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze