Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN do Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 159 (939_) 2.4 JTDM (939AXD) sedan 210KM, 154kW, olej napędowy (2007.07 - 2011.11) VAICO
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90K9003-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
90K9003-JPN
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  119
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze