Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1992.09 - 1998.09) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110757
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110757
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110445
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110445
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130010
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze