Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro sedan 193KM, 142kW, benzyna (1996.04 - 2002.09) VIKA
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1145105200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1145105200
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  120
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze