Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) VIKA
Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54015
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  3
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
1410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53861
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53861
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
1537,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52308
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52308
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1703,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52050
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
2967,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52311
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52311
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
3066,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze