Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DIEDERICHS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) DIEDERICHS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (2007.12 - 2013.10) VAN WEZEL
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP171
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP171
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP030
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP030
Jednostka:
szt
Kształt adaptera:  Trójkątny
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  13
Rozstaw srub mocujących:  100
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 812,00 zł
451,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze