Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) 323 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1986.09) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
48-0069
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0069
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  115
Ilość żeber:  5
Litera rozpoznawcza:  HBD EY
Litera rozpoznawcza:  HBD BZ
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
453,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze