Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP033
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP033
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
401,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze