Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E90) 330 d sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.09 - 2011.12) TRISCAN
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-4787
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4787
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  32
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ograniczenia producenta:  Code Index 2
Zastosowanie dla pojazdów do roku prod.:  200912
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2698,00 zł
1686,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze