Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 245KM, 180kW, olej napędowy (2008.02 - 2012.05) VAICO
Producent:MAPCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29651
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29651
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1195
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27975
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27975
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Kształt adaptera:  Trójkątny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze