Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST do Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) VAICO
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT36202
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT36202
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  294
Szerokość [mm]:  231,0
Wysokość [mm]:  47
Ciężar [kg]:  0,31
Do 100 dni na zwrot
444,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze