Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Chevrolet EPICA (KL1_) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (2005.01 - 2006.12) VAICO
Producent:DRI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521309
niedostępny
Kaucja: 265,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521309
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Mando
Długość [mm]:  1330
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1770,00 zł
1073,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 265,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521417
niedostępny
Kaucja: 447,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521417
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Youn Shin
Ograniczenia producenta:  With shaft
Cisnienie [bar]:  85
Ciężar netto [kg]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1506,00 zł
886,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 447,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521310R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521310R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Mando
Długość [mm]:  1330
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  30
Dolot - sr. [mm]:  18
Wylot - sr. [mm]:  16
Ograniczenia producenta:  Sensor not supplied
Ciężar netto [kg]:  8
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521310
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521310
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Mando
Długość [mm]:  1330
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  30
Dolot - sr. [mm]:  18
Wylot - sr. [mm]:  16
Ograniczenia producenta:  Sensor not supplied
Ciężar netto [kg]:  7,9
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze