Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Chrysler VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 133KM, 98kW, benzyna (1995.01 - 2001.03) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00125R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00125R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00277
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00277
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw
Cisnienie [bar]:  105
Ciężar netto [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00124
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00124
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7,7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze