Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) 1.8 i Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.05 - 2002.10) VIKA
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
11-14 631 0009
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
11-14 631 0009
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  1
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  105
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 760,00 zł
422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
40-14 631 0004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
40-14 631 0004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  100
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 862,00 zł
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze