Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277272
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277272
Jednostka:
szt
Długość kabli:  200
Ilość biegunów:  3
Ograniczenia producenta:  Fiat
Ograniczenia producenta:  Citroen
Ograniczenia producenta:  Peugeot
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Lancia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru OE:  9667600680
Dla numeru OE:  9667600780
Dla numeru OE:  1920 EH
Do 100 dni na zwrot
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze