Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1998.01 - 2000.09) VIKA
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP054
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP054
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
395,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP057
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP057
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  26
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Do 100 dni na zwrot
395,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze