Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.08) VIKA
Producent:CEVAM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130524
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130524
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112005
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  F14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150568
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150568
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110721
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110721
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1165
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  F14x1.50
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze