Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE do Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) VAICO
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28600
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  133
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer pompy:  96140519980
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28601
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Materiał:  Żeliwo szare
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer pompy:  9610519980
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło pasowe wciskane
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28602
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Numer pompy:  7847017
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28605
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28605
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  141
Numer pompy:  9627146880
Numer pompy:  9612206880
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze