Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 16V sedan 88KM, 65kW, benzyna (1993.10 - 1994.09) URW
Producent:LENCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA390L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA390L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Materiał:  Stal
Średnica 1 [mm]:  36
Dolot - sr. [mm]:  18
Wylot - sr. [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA140L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA140L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3106
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Triangle
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze