Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA Fiat 127 (127_) 1.0 Sport liftback 70KM, 51kW, benzyna (1978.07 - 1982.02) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FI4006
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FI4006
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]: 730
Gwintowana złączka: M14x1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 347,00 zł
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze